27.11.2012

Łabędź

Dziś pochwalę się pracą mojego syna który zrobił łabędzia z origami
Jest śliczny



 I mój "Twórczy" haha bałagan z przygotowań do kiermaszu szkolnego u moich dzieci

jeszcze trochę a skończę ........hmmm
 

23.11.2012

Koralikowy nałóg

Dziś na jednym z blogów przeczytałam że koraliki wciągają myślę że to łagodne określenie ja nazwałabym to nałogiem ;)
Oto co powstało z mojego nałogu haha

Bransoletki Caprice  

Siatka z toho czarnych + koraliki polish srebrne



Siatka z toho smoky topaz + koraliki polish topaz AB



A na koniec perełkowy pasek do zegarka dla koleżanki z pracy mam nadzieje że spodoba się właścicielce



18.11.2012

Perłowa

Dziś perłowa bransoletka zrobiona dla P Kasi .
Perełki w kolorze perłowym i toho o tym samym kolorze , szeroka ok 4,5 cm z ulubionym zapięciem magnetycznym , zakupionym w Świecie koralików



11.11.2012

Peyot 2


Kolejna bransoletka peyotowa dla pewnej Pani ,  zrobiona z toho 8 w kolorach czarny , srebrny i złoty .





08.11.2012

peyot

Kilka tygodni temu kupiłam wzór na peyota autorstwa  Extrano w beading.pl .
Długo zbierałam siły by zabrać się do dziergania , bransoletka zrobiona jest z Toho Treasures 12/o. a oto wynik mojej pracy  ;)




28.10.2012

Dziś pokaże fotki dwóch bransoletek zrobionych już jakiś czas temu .
Pierwsza to "dżownica" zrobiona dla koleżanki z pracy z kremowych i ciemno złotych koralików toho 11



Druga to bardzo popularny wzór 3 /1  czarne i srebrne toho 11







21.10.2012

Zaległości

Przez prawie dwa tygodnie szalał u mnie net i w większości go nie było niestety ...
W tym czasie  trochę dziergałam więc mam zaległości w wystawianiu .
Dziś wystawie dwie moje prace ,
Opaska na włosy zrobiona na siatce z czarnych toho i srebrnych , na zrobienie jej namówiła mnie moja znajoma ale więcej nie dam się namówić chyba ;)
A oto ona testowana przez moją córcie której też się taka marzy haha...........
Bransoletka z koralików Fire Polish kolor AB Sapphire naprawdę śliczny kolorek , na srebrnej siatce z magnetycznym zapięciem kupionym w Świecie Koralików fajnie zapina się .



Pozdrawiam wszystkich odwiedzających ;)



02.10.2012

Witam , kilka dni temu prosiłam Joanne o wzór na przepiękną bransoletkę którą zobaczyłam na jej blogu i zobaczcie co udało mi się stworzy ..... Joanno jeszcze raz dziękuje 
Niestety zdjęcia nie są dobrej jakości



01.10.2012

Lariat w brązach

Idąc na ślub mojego brata oczywiście ;-) musiałam mieć nową biżuterię , tak powstał lariat z trzech sznurów ( dwa  gładkie ; ciemny brąz , beż , oraz jeden mieszany 3na1) i kulek  + bransoletka w kolorach brązu i beżu
Zdjęcia nie oddają uroku błyskotki


30.09.2012

Słoneczna...........


Na poprawę nastroju gdyż pogoda nas nie rozpieszcza i pod kątem koleżanki która mówi że bransoletki szerokie są w modzie wpadłam na pomysł zrobienia 'słonecznej ' czy wyszła oceńcie sami

20.09.2012

Sznur turecki

Kilka dni temu wzięło mnie na "sznur turecki ", który jest łatwy i przyjemny w zrobieniu , tak więc powstały bransoletki pokazane niżej

Bransoletka  z  Toho round ceylon peach cobler  + Triangle Inside Color Rainbow Lt Topaz Mauve Lined

Toho round ceylon snowflake ( białe perłowe)  +Triangle  Opaque Jet

Toho Silver-Lined Ruby + Triangle Opaque Jet

    Toho Silver-Lined Topaz + Triangle Inside Color Rainbow Lt Topaz Mauve Lined

A na koniec moja ulubiona
 Toho Opaque Jet + szklane szlifowane czarne koraliki



02.09.2012

Candy na blogu koralikowaweraph.blogspot.com

Witam , od paru miesięcy odwiedzam blog Pani Weroniki którą miałam przyjemnośc osobiście poznać na spotkaniu "koralikowym ' w świecie koralików .Uwielbiam ten blog i dziś wchodząc po raz kolejny widze że obchodzi on trzecie urodziny .... gratuluje i życze nastepnych takich wielu ;)
A teraz z okazji świętowania do wygrania prace które wykonała P. Weronika
oto link do szczegółów
http://koralikowaweraph.blogspot.com/2012/08/3-latka-bloga-alez-ten-czas-lecino-to.html