21.10.2012

Zaległości

Przez prawie dwa tygodnie szalał u mnie net i w większości go nie było niestety ...
W tym czasie  trochę dziergałam więc mam zaległości w wystawianiu .
Dziś wystawie dwie moje prace ,
Opaska na włosy zrobiona na siatce z czarnych toho i srebrnych , na zrobienie jej namówiła mnie moja znajoma ale więcej nie dam się namówić chyba ;)
A oto ona testowana przez moją córcie której też się taka marzy haha...........
Bransoletka z koralików Fire Polish kolor AB Sapphire naprawdę śliczny kolorek , na srebrnej siatce z magnetycznym zapięciem kupionym w Świecie Koralików fajnie zapina się .



Pozdrawiam wszystkich odwiedzających ;)



1 komentarz:

  1. Szalona :D Ja też nie wiem czy ktoś by mnie namówił na taką opaskę, chociaż jakiś czas temu chodził mi po głowie taki pomysł ;)Mimo wszystko wygląda zabójczo!

    OdpowiedzUsuń