12.06.2014

Trochę różności

Piszę trzeci raz jak teraz mi zniknie to się poddaję :(
Pokażę trochę różności
Na pierwszy ogień pójdzie bransoletka ślubna którą zrobiłam mojej przyszłej bratowej . Zrobiona jest z toho silver lined cristal i ceylon snowflake oraz biconów transparentnych








Pokusiłam się również o coś na szyję , ogólnie nie miałam koncepcji jak ma wyglądać więc wyszło coś takiego








A teraz prezent który zrobiłam mojej mamie z okazji jej święta . Użyłam swarovski rivoli siam 14 i swarovski  krople również siam , toho siam i topaz











A teraz moja ulubiona bransoletka a nawet trzy . Jadeit w kolorze miętowym i różowym oraz opal z dodatkami srebrnymi







Niestety zdjęcia nie oddają rzeczywistego wyglądu bransoletek ale ja nadal mam problem z robieniem ładnych fotek ;)

1 komentarz:

  1. Asiu, bardzo mi się podoba ślubna bransoletka i naszyjnik :). Będą pięknie lśniły w słońcu. Czerwony komplecik i Twoje bransoletki też są śliczne. I jeśli Cię to pocieszy, też miałam dzisiaj problem z bloggerem. Ale ostatecznie, obu nam udało się coś opublikować ;)

    OdpowiedzUsuń